Novinky a akcie e-mailom
Chcete od nás dostávať novinky priamo na váš e-mail?
Táto stránka je chránená službou reCAPTCHA. Zistiť viac.
Informácie získané prostredníctvom Google reCAPTCHA podliehajú Pravidlám ochrany osobných údajov a Zmluvným podmienkam spoločnosti Google a používajú sa všeobecné bezpečnostné účely (nepoužívajú sa na prispôsobenú reklamu spoločnosti Google).

Často kladené otázky

Úvod Informácie pre zákazníkovČasto kladené otázky

1. Ako si objednať tovar?

 1.1 Vyberte si tovar
Po kliknutí v ľavom menu na zvolenú kategóriu produktov si v katalógu vyberte tovar, ktorý sa Vám páči. Po kliknutí na vybraný tovar sa Vám zobrazia podrobné informácie o produkte.

1.2 Detail o produkte
Detail produktu obsahuje informácie o materiály, niekedy rozmery, stručný popis, foto a v niektorých prípadoch aj farebné variácie produktu. Keď vám produkt vyhovuje, kliknite na tlačidlo Pridať do košíka. Tovar tým len nezáväzne vložíte do košíka a kedykoľvek neskôr ho môžete z košíka odstrániť.

1.3 Výber farebnej variácie
V prípade, že produkt obsahuje viacero farebných variácií, či veľkostí, kliknutím na obrázok si môžete obrázok zväčšiť a ďalsim kliknutím si prezriete viaceré fotografie tovaru a poprípade aj farebných variácií. 

1.4 Košík
Po pridaní produktu do košíka Vám systém automaticky zobrazí obsah košíka v pravom hornom rohu. Systém automaticky ukáže detail produktu, ktorý ste si vybrali. Máte možnosť pokračovať v nákupe jednoduchým kliknutím na tlačidlo "Späť do obchodu" alebo prejsť k potvrdeniu objednávku tým, že prejdete do košíka. Po kliknutí na tlačidlo "Zobraziť obsah košíka" Vás systém automaticky nasmeruje do nákupného košíka. V košíku je prehľadne zobrazený všetok tovar, ktorý ste do neho vložili. Každý tovar je na samostatnom riadku. Je možné zmeniť množstvo produktov jedného druhu kliknutím na + alebo - alebo produkt jednoducho kliknutím na tlačidlo X odobrať z košíka.
Ak chcete pridať do košíka ďalší produkt, kliknite na logo v ľavom hornom rohu a automaticky budete presmerovaní na domovskú stránku a pokračujte podľa bodov 1 až 4.
V opačnom prípade si vyberte druh platby a kliknite na tlačidlo Pokračovať v objednávke.

1.5 Registrácia do systému
5.1 - nákup s prihlásením
5.2 - nákup bez prihlásenia

1.5.1 Nákup s prihlásením
Ak už máte vlastné konto v internetovom obchode www.wychytavky.sk, stačí v kliknúť na tlačidlo Odoslanie objednávky.

1.5.2 Nákup bez prihlásenia
Ak ešte nie ste na stránke www.wychytavky.sk registrovaný/á, vyplňte všetky údaje potrebné pre doručenie tovaru a kliknite na tlačidlo Pokračovať v objednávke

1.6 Prehľad objednávok
Po potvrdení objednávok sa automaticky všetky Vaše objednávky ukladajú do sekcie História objednávok.
Táto sekcia obsahuje detail všetchých vašich doteraz zrealizovaných objednávok.

Tovar si môžete vložiť do košíka aj pokiaľ nie ste v našom systéme registrovaný. Po vložení všetkeho tovaru, ktorý si chcete zakúpiť stlačte tlačítko "ZAPLATIŤ" . Pokiaľ ešte nieste našim zákazníkom budete sa musieť zaregistrovať - nebojte sa Váš nákup zostane aj počas registrácie v košíku. Po úspešnom vyplnení objednávky dostanete do Vašej e-mail schránky potvrdzovací e-mail o tom, že ste si u nás objednali tovar. 

Ak máte akékoľvek problémy s objednávkou, tovar si môžete objednať aj telefonicky na našej zákazníckej linke. 


2. Aká je výška poštovného a kto ho hradí?

Výška poštovného závisi od druhu dopravy a platby.

V prípade objednávky nad 50 EUR je poštvoné zadarmoPoštovné nad 50 EUR zadarmo sa vzťahuje len na územie SR. Pri objednávkach do ČR a Rakúska je poštovné zadarmo pri objednávke nad 100 EUR.

Tovar odosielame prostredníctvom Kuriérskych spoločnosti aj Slovenskou poštou záleži od druhu platby a voľby zákazníka.
Objednávku doručujeme do 2-3 pracovných dní od expedovania zásielky. V okamihu expedovania zásielky Vám na e-mail budú doručené informácie o stave objednávky. V prípade, že Vás poštový doručovateľ nezastihne na uvedenej adrese, bude zásielka uložená na vašej dodacej pošte s tým, že do schránky Vám bude daná informácia o uložení zásielky na pošte, kde balíček bude uložený maximálne 18 dní.


Expedičné náklady a poštovné:

2.1 Dobierka -  Tovar si objednáte, ale zaplatíte až keď dostanete balík. PREVEZMEM = ZAPLATÍM 
V tomto prípade si účtujeme poplatok za dobierku 1€.

 

Tovar odosielame na dobierku len v rámci SR. (doručenie kuriérom)
objednávka do 50 EUR (vrátane): poštovné 4,30 €
objednávka nad 50 EUR: poštovné 0 EUR

 

Tovar odosielame na dobierku len v rámci SR. (doručenie slovenskou poštou)
objednávka do 50 EUR (vrátane): poštovné 2,99 €
objednávka nad 50 EUR: poštovné 0 €

 
V prípade, že si zákaznik tovar objedná formou dobierky a tovar si neprevezme, pri ďalšej objednávke mu tovar bude zaslaný až po úhrade danej sumy prevodom na účet.

2.2 Bankový prevod - tovar si objednáte a my vám zašleme naše číslo účtu a variabilný symbol . Čiže tovar najskôr zaplatíte prevodom na náš účet a my po  prijatí  platby zasielame balík k vám a informujeme vás o jeho odoslaní. V prípade úhrady prostredníctvom bankového prevodu, prosíme Vás platbu realizovať do 3 pracovných dní. Pri platbe prevodom sa tovar odosiela až po pripísaní finančných prostriedkov na uvedený účet.


Tovar odosielame na dobierku len v rámci SR. (doručenie kuriérom)
objednávka do 50 EUR (vrátane): poštovné 4,30 €
objednávka nad 50 EUR: poštovné 0 EUR

 

Tovar odosielame na dobierku len v rámci SR. (doručenie slovenskou poštou)
objednávka do 50 EUR (vrátane): poštovné 2,99 €
objednávka nad 50 EUR: poštovné 0 €

 
Objednávka s doručením do Česka.
Poštovné jednotné 5.99 EUR.
Pri objednávke nad 100 EUR poštovné 0 EUR.
 
Objednávka s doručením do Rakúska.
Poštovné jednotné 5.99 EUR.
Pri objednávke nad 100 EUR poštovné 0 EUR.
 
Objednávka s doručením do Nemecka.
Poštovné jednotné 10 EUR.
Pri objednávke nad 150 EUR poštovné 0 EUR.
 
Objednávka - ostatné štáty EÚ
objednávka do 35 EUR: poštovné 19 EUR
objednávka nad 35 EUR /vrátane/ : poštovné 17 EUR
Pri objednávke nad 200 EUR poštovné 0 EUR.
 
 

2.3.Card pay - Platobná / kreditná karta VisaVisa ElectronMasterCardMaestroDiners Club International- bezpečná online platba platobnou / kreditnou kartou cez platobný portál CardPay Tatrabanky. CardPay je produkt Tatra banky, vďaka ktorému majú klienti ktorejkoľvek banky vlastniaci platobnú kartu VISA, VISA Electron, MasterCard, Maestro alebo Diners Club možnosť platiť vo virtuálnych obchodných domoch.

 

 

3. Ako sa uhrádza cena za tovar ?

Cena za tovar sa uhrádza buď formou dobierky ( t.j. uhradíte ju priamo na pošte po vydaní tovaru ) ďalej bezhotovostne, čiže bankovým prevodom na účet, podklady k platbe Vám budú po zadaní objednávky odoslané na Váš účet, alebo priamo Vašou platobnou kartou prostredníctvom služby CardPay. Platbu prevodným príkazom je potrebné uhradiť do 3 pracovných dní odo dňa zadania objednávky. Do variabilného symbolu je potrebné uviesť číslo objednávky (ID objednávky).
 

4. Do koľkých dní môžem očakávať tovar ?

Je v našom záujme, aby Vám bol tovar doručený čo v najkratšom čase, zvyčajne je to do 2-3 pracovných dní od dňa objednávky pokiaľ máe tovar na sklade. V prípade že sa ovar nachádza na externom sklade, doručenie je spravidla maximálne do 14 dní. V prípade že nám prepravca adresuje opodstatené náietky k termínu dodania, ktoré by ohrozili nami garantovaný termín dodania, budete o tejto skutočnosti bezodkladne informovaní e-mailom, prípadne telefonicky. V deň expedície dostanete e-mailové avízo o tom, že Vaša zásielka bola expedovaná. Tovar odosielame prostredníctvom Slovenskej Pošty a.s alebo kuriérskou spoločnosťou UPS, DPD, DHL.


5. Čo sa stane v prípade, ak nebudem doma a nebudem môcť prevziať tovar ?

V prípade, že nebudete prítomný, tak Vám poštár zanechá vo vašej schránke žltý lístok - Oznam o uložení zásielky na pošte. Zásielka je uschovaná na vašej pošte po dobu 18 dní, ak ani v tejto dobe tovar neprevezmete, tak bude tovar odoslaný naspäť na našu adresu a vy budete upovedomený o tom, že sa nám Vaša zásielka vrátila. Podľa naších obchodných podmienok ste nám potom povinný uhradiť náklady spojené s expedíciou tovaru a to vo výške 5 EUR. 
V prípade doručenia zásielky kuriérom, by sa Vás mal snažiť kuriér kontaktovat 3-krát. V prípade, že Vás aj tak nezastihne, tak bude tovar odoslaný naspäť na našu adresu a Vy budete upovedomený o tom, že sa nám Vaša zásielka vrátila. Podľa naších obchodných podmienok ste nám potom povinný uhradiť náklady spojené s expedíciou tovaru a to vo výške 5 EUR


6. Čo sa stane v prípade, ak odmietnem prevziať objednaný tovar ?

V zmysle zákona č. 102/2014 spotrebiteľ môže odstúpiť od zmluvy, predmetom ktorej je dodanie tovaru, aj pred začatím plynutia lehoty na odstúpenie od zmluvy. Spotrebiteľ môže uplatniť právo na odstúpenie od zmluvy podľa § 7 ods. 1 u predávajúceho v listinnej podobe alebo v podobe zápisu na inom trvanlivom nosiči. Spotrebiteľ môže použiť formulár na odstúpenie od zmluvy, ktorý sa nachádza na stranke predavajúceho v rámci článku IV Obchodných podmienok.
Pokiaľ spotrebiteľ písomne odstúpi od zmluvy, tak hradí iba náklady na vrátenie tovaru.  Ak spotrebiteľ neodstúpi od zmluvy (svoje právo neuplatní u predávajúceho v listinnej podobe alebo v podobe zápisu na inom trvalom nosiči), ale iba neprevezme zásielku, má predávajúci právo vymáhať od spotrebiteľa náklady na spätnú prepravu tovaru. Predávajúci osloví kupujúceho prostredníctvom emailu alebo telefonicky.


7. Ako možem vymeniť tovar, ktorý mi nie je dobrý ? 

POSTUP /ako môžete pri výmene postupovať/:

1.) Tovar nám prosím zašlite poštou alebo osobne doručte najneskôr do 14 kalendárnych dní odo dňa odstúpenia od zmluvy na našu adresu uvedenú v bode 5.)

2.) Môžete nám priložiťlist o odstúpení od kúpy tovaru /klik pre stiahnutie formulára/ alebo akékoľvek iné jednoznačné vyhlásenie o odstúpení od zmluvy aj elektronicky prostredníctvom mailu na info@wychytavky.sk, kde uvediete

   - Vaše meno, adresu a telefónne číslo,

   - názov produktu, ktorý zasielate na výmenu a taktiež názov, kód produktu, veľkosť poprípade farbu produktu, za ktorý chcete tovar vymeniť.

   - číslo objednávky /ID objednávky/, dátum prijatia tovaru,

   - Váš podpis a dátum.

3.) Späť s tovarom nám zašlite aj kópiu dokladu o kúpe.

4.) Tovar zasielajte v pôvodnom obale /v pôvodnej krabici, alebo inom pôvodnom balení/, tak aby sa pri doručení nepoškodil alebo nezašpinil.

5.) Adresa pre doručenie :

Miriama Takácsová
Južná trieda 13
040 01 Košice

6.) Priame náklady na vrátenie tovaru znášate Vy.

Po preskúmaní neporušenosti tovaru vráteného tovaru na výmenu bude uskutočnená výmena tovaru. Vymenený tovar Vám bude zaslaný v čo najkratšom možnom termíne na Vašu adresu na dobierku za cenu poštovného pre SR vo výške 2,99 €.

 

8. Ako možem vrátiť tovar ?

VRÁTENIE TOVARU:
V zmysle zákona 102/2014 Z.z. o ochrane spotrebiteľa pri predaji tovaru alebo poskytovaní služieb na základe zmluvy uzavretej na diaľku máte právo od takto uzavretej zmluvy odstúpiť bez uvedenia dôvodu do 14 kalendárnych dní odo dňa prevzatia tovaru. Tovar sa považuje za prevzatý spotrebiteľom okamihom, keď spotrebiteľ alebo ním určená tretia osoba s výnimkou dopravcu prevezme všetky časti objednaného tovaru. Podľa § 8 ods. 1 zákona č. 102/2014 z.z. môže spotrebiťeľ uplatniť právo na odstúpenie od zmluvy u predávajúceho v listinnej podobe alebo v podobe zápisu na inom trvalom nosiči /napr. mailom./. Podľa § 10 ods. 1 zákona č. 102/2014 Z.z. je spotrebiteľ povinný najneskôr do 14 dní odo dňa odstúpenia od zmluvy zaslať tovar späť alebo ho odovzdať predávajúcemu. Lehota podľa predchádzajúcej vety sa považuje za zachovanú, ak bol tovar odovzdaný na prepravu najneskôr v posledný deň lehoty.

POSTUP /ako môžete pri vrátení postupovať/:

1.) Tovar nám prosím zašlite poštou alebo osobne doručte najneskôr do 14 kalendárnych dní odo dňa odstúpenia od zmluvy na našu adresu uvedenú v bode 5.)

2.) Môžete nám priložiť list o odstúpení od kúpy tovaru /klik pre stiahnutie formulára/ alebo akékoľvek iné jednoznačné vyhlásenie o odstúpení od zmluvy aj elektronicky prostredníctvom mailu na info@wychytavky.sk, kde uvediete

   - Vaše meno, adresu a telefónne číslo,

   - v prípade, že požadujete vrátiť peniaze na účet, tak uveďte číslo účtu, v prípade, že si prajete vrátiť peniaze formou poštovej poukážky, uveďte nám danú skutočnosť do priloženého listu,

   - číslo objednávky /ID objednávky/, dátum prijatia tovaru,

   - Váš podpis a dátum.

3.) Späť s tovarom nám prosím zašlite aj doklad o kúpe.

4.) Tovar zasielajte v pôvodnom obale /v pôvodnej krabici, alebo inom pôvodnom balení/, tak aby sa pri doručení nepoškodil alebo nezašpinil.

5.) Adresa pre doručenie :

Miriama Takácsová
Južná trieda 13
040 01 Košice

6.) Priame náklady na vrátenie tovaru znášate Vy.

Prosím, neposielajte tovar na dobierku! Tovar zaslaný na dobierku neprevezmeme a vráti sa Vám späť, čím Vám vznikajú zbytočné náklady na poštovné.

 

Po odstúpení od zmluvy Vám vrátime všetky platby, ktoré ste uhradili v súvislosti s uzavretím zmluvy, a to kúpnu cenu vrátane nákladov na doručenie tovaru k Vám. To sa nevzťahuje na dodatočné náklady, ak ste si zvolili iný druh doručenia, ako je najlacnejší bežný spôsob doručenia, ktorý ponúkame. Platby Vám budú vrátené bez zbytočného odkladu, najneskôr do 14 pracovných dní odo dňa, keď nám bude doručené Vaše oznámenie o odstúpení od tejto zmluvy. Ich úhrada bude uskutočnená rovnakým spôsobom, aký ste použili pri Vašej platbe, ak ste výslovne nesúhlasili s iným spôsobom platby, a to bez účtovania akýchkoľvek ďalších poplatkov.

Platba za zakúpený tovar Vám bude uhradená až po doručení vráteného tovaru späť na našu adresu alebo po predložení dokladu preukazujúceho zaslanie tovaru späť podľa toho, čo nastane skôr

 

Pri odstúpení od zmluvy znáša spotrebiteľ iba náklady na vrátenie tovaru predávajúcemu.

 

9. Aká je záručná doba na tovar ?

Zaručná doba je 24 mesiacov a začína plynúť od prevzatia veci kupujúcim.

Zákaznícka podpora

Pondelok - Piatok | 9:00 hod - 16:00 hod

 

Tel: +421 911 84 54 51

E-mail: wychytavky@gmail.com

Copyright 2017 - 2024 © wychytavky